نماینده ولی فقیه در استان با محکوم کردن شهادت مظلومانه شهید رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش در استان فارس و تأکید بر رسیدگی سریع و قاطع دستگاه قضائی به این جنایت دلخراش گفت: پلیس ضامن امنيت و نظم جامعه اسلامي ايران است که مردم و تمامی مسئولان همواره باید از این نیروی انقلابی و ایثارگر در مبارزه قاطع با اراذل و اوباش حمایت کنند.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 05 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آيت الله "قربانعلي دري نجف آبادي" با تبریک و تسلیت شهادت شهید" رنجبر" به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظاله العالی) ، فرماندهی کل انتظامی و تمامی ملت سلحشور جمهوری اسلامی ایران اسلامی افزود: وقوع چنین حادثه ای در ماه رجب و روز های آغازین دهه مبارک فجر، بسیار جای تأسف و دریغ فراوان دارد چرا که این حادثه، عواطف تمامی هموطنان در اقصا نقاط ایران اسلامی را جریحه دارکرد.
وی با محکوم کردن این حادثه دلخراش و تأکید بر حمایت قاطع تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور برخورد قاطع با اراذل و اوباش یادآور شد: دستگاه قضائی بسیار سریع و بدون درنگ باید به این پرونده رسیدگی  و در کوتاهترین زمان ممکن قاتل این شهید مظلوم را به سزای عمل جنایتکارانه خود برساند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از پلیس به عنوان سازمانی رسالت محور و مکتبی یاد کرد وگفت: پلیس ما هرگز نباید در برخورد قاطع با اراذل و و اوباش کمترین درنگ را بکند گرچه مردم  و دیگر دستگاه های امنیتی نیز باید در میدان عمل از آنها حمایت و پشتیبانی کنند تا به یاری پروردگار دیگر هیچگاه شاهد وقوع چنین جرایم دلخراشی در سطح جامعه اسلامی نباشیم و با یک مشارکت همگانی بتوانیم مترسک پوشالی افراد هنجار شکن و قانون گریز را در هم بشکنیم.
امام جمعه شهرستان اراک با تأکید بر ضرورت همراهی مردمی در ثبات امنیت پایدار در سطح جامعه اسلامی افزود: تردیدی نیست که موفقیت پلیس به شدت تحت تاثیر عوامل محیطی برون سازمانی است و برای این که مشارکت مردم در پیشبرد مأموریتهای مختلف پلیسی، نهادینه و عملیاتی شود، باید شیوه های کاربردی، الزامات و بسترهای مناسب برای مشارکت مردم با پلیس به منظور پیشگیری از  وقوع جرم در سطح جامعه از سوی مسئولان و دیگر نهادهای قانونی، تبیین و فراهم شود تا همگان بتوانند با این نیروی ولایتمدار همکاری و در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه خود مشارکت هدفمند، داشته باشند.
 محکومیت شهادت شهید "رنجبر" در سخنان امامان جمعه شهرهای استان مرکزی
حجت الاسلام والمسلمین "دکتر رحیمی" امام جمعه شهرستان ساوه در خطبه های نماز جمعه بر حمایت از پلیس و برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد.
امام‌جمعه شهرستان  ساوه در خطبه‌ های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: اتفاق و حادثه‌ای که در چند روز گذشته برای عزیزان نیروی انتظامی در استان فارس رخ  داد خیلی نگران‌ کننده و دلخراش بود در حادثه‌ای که افسر با غیرت نیروی انتظامی ما در برخورد با اراذل‌ و اوباش به شهادت رسید.
وی افزود: این حادثه نشان می‌دهد نیروی انتظامی و شهدای انتظامی خیلی مظلوم هستند و مسئولین و قانونگذاران باید در خصوص اصلاح قوانین در خصوص پلیس اقدام جدی انجام دهند، چرا در جامعه ما باید چنین حوادثی رخ دهد که با یک مامور نیروی انتظامی چنین برخوردی شود .
وی اظهار داشت: این حادثه محکوم است و باید قانونگذاران قوانینی را تدوین نمایند که نیروی انتظامی در مسیر برقراری امنیت و در برخورد با اراذل‌ و اوباش و هرکسی که امنیت مردم را در هر عرصه‌ای برهم می‌زند، با شدت و قاطعانه برخورد تا شاهد چنین حوادثی نباشیم .
 حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه زرندیه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شهادت افسر نیروی انتظامی در برابر اراذل و اوباش اضافه کرد: شهادت شهید رنجبر بار دیگر مظلومیت نیروهای امنیتی و انتظامی را در برابر چشم‌های ملت تداعی کرد و سوال این است که چرا دست نیروی انتظامی که مدافع امنیت جان مردم و جامعه هستند در دفاع از جان خود بسته است؟
وی افزود: مجلس نباید در برابر این خلأ قانونی تعلل کند زیرا که تضعیف نیروی انتظامی تضعیف کشور، تضعیف ملت و تضعیف تمام قوا را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف عطاء اللهی امام جمعه شهر زاویه شهرستان زرندیه در سخنرانی خود در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شهادت مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، این حادثه تلخ را محکوم کرده و برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با اراذل و اوباش را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار